Ποιοι Ειμαστε

Η εταιρία Ed.It Εκπαιδευτικές Εφαρμογές ιδρύθηκε το 2017 από τον Γιώργο Ρουβά, πληροφορικό με γνώση των εξελίξεων στην εκπαιδευτική τεχνολογία και ισχυρούς δεσμούς στην εκπαιδευτική και ακαδημαϊκή κοινότητα. 

Η ιδέα πίσω από αυτή την επιχειρηματική κίνηση προέκυψε μέσα από δράσεις στις οποίες συμμετείχε εθελοντικά την τετραετία 2013 – 17 σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθηγητές πανεπιστημίου και επιτελικά στελέχη εκπαίδευσης.

Μέσα από αυτές τις συνεργασίες, έγινε φανερό ότι οι δυνατότητες της τεχνολογίας δεν αξιοποιούνται στο έπακρο με βάση τον τρόπο που αυτή υιοθετείται στην εκπαιδευτική διαδικασία. 

Οπως Λεμε Εκπαιδευση

Εκπαίδευση είναι η ανάπτυξη του ανθρώπου “από μέσα”, διατεινόταν ο Rousseau στα μέσα του 18ου αιώνα. Παρεμφερείς απόψεις εξέφρασαν οι μεταγενέστεροί του, Frobel και Pestalozzi.

Στην πράξη, η αδυναμία του σύγχρονου εκπαιδευτικού συστήματος να απεμπολήσει την “απ’ έξω” στόχευση την οποία υιοθέτησε για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του 20ου αιώνα, καθώς και την τυποποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας για να καταφέρει να ανταπεξέλθει στην αυξημένη ζήτηση για τυπική εκπαίδευση παιδιών από ετερογενή κοινωνικά περιβάλλοντα, σημαίνει ουσιαστικά ότι τα παιδιά σήμερα μαθαίνουν πάρα πολλά, χωρίς να μαθαίνουν στην πραγματικότητα τίποτα.

Οπως Λεμε Τεχνολογια Της Πληροφοριας

Ή αλλιώς, το βασικό όχημα της μετάβασης από τον 20ο στον 21ο αιώνα και ο κύριος μοχλός αναδιαμόρφωσης της εκπαίδευσης σε παγκόσμιο επίπεδο. Ευχή και κατάρα.

Κατάρα (για κάποιους) γιατί καθιστά την αλλαγή επιτακτική, δεδομένου ότι οι αρχές πάνω στις οποίες κτίστηκε το σημερινό εκπαιδευτικό οικοδόμημα δεν ανταποκρίνονται πλέον στις εκπαιδευτικές ανάγκες των σημερινών νέων, των παιδιών μας.

Ευχή (για κάποιους άλλους) γιατί επιτρέπει την πληρέστερη εφαρμογή των σύγχρονων παιδαγωγικών θεωριών, που διατυπώθηκαν σε μια προσπάθεια να θεραπευτούν αυτές ακριβώς οι παθογένειες του εκπαιδευτικού συστήματος, όπως αναδείχθηκαν μέσα από τις εξελίξεις σε πεδία όπως οι Νευροεπιστήμες, οι Γνωστικές Επιστήμες και η Ψυχολογία, μεταξύ άλλων. 

Εμείς αντιλαμβανόμαστε αυτόν τον δημιουργικό αναβρασμό ως ευχή. Εσείς;

Ταυτόχρονα, αντιλαμβανόμαστε την περίπλοκη φύση του ζητήματος, τις πολλαπλές παραμέτρους που πρέπει να ληφθούν υπόψη, την ανάγκη να βρεθεί η σωστή ισορροπία ανάμεσα στο τι μπορεί να ανατεθεί στην τεχνολογία και τι πρέπει να παραμείνει αυστηρά στα χέρια του εκπαιδευτικού, ο ρόλος του οποίου παραμένει κεντρικός. Βασική μας αρχή είναι η αξιοποίηση της τεχνολογίας σε εκείνες τις πτυχές της εκπαίδευσης, όπου μπορεί να δημιουργήσει προστιθέμενη αξία για τον εκπαιδευόμενο και τον εκπαιδευτικό.

Στην αναζήτηση αυτού του μείγματος τεχνολογίας και ανθρώπου -ή αν θέλετε οθόνης και μολυβιού, όπως το απεικονίσαμε στο λογότυπό μας- έτσι ώστε να επιτρέψουμε στους μαθητές μας να αναδείξουν τις έμφυτες δυνατότητές τους αλλά και να αναπτύξουν νέες ικανότητες παράλληλα με την εκμάθηση των απαραίτητων γνωστικών αντικειμένων, συνεργαζόμαστε με ένα εκτεταμένο δίκτυο ανθρώπων με τους οποίους μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα και πάθος για την εκπαίδευση, αλλά και τις ίδιες αξίες και ιδανικά.